Q & A



Γενικά

Αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά την πλοήγηση μου στο mytravelcafe. Τι να κάνω;
Καλέστε μας στο 211 100 1700 ή στείλτε μας mail στο info@mytravelcafe.gr

Πως κάνω κρατήσεις;
Για αεροπορικά εισιτήρια στο Οn line κρατήσεις - tab  «πτήσεις».
Για ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο στο On line κρατήσεις - tab «Ξενοδοχεία»
Για ακτοπλοϊκά εισιτήρια για την Ελλάδα στο On line κρατήσεις - tab «Ακτοπλοϊκά»
Για πακέτα εκδρομών ή απλά ξενοδοχείων, κρουαζιέρες, οδικές εκδρομές  στο πορτοκαλί menu.


Αεροπορικά εισιτήρια

Πως κάνω αναζήτηση πτήσεων:
Από την αρχική σελίδα συμπληρώνω στα Αγγλικά την πόλη αναχώρησης και επιστροφής, τις επιθυμητές ημερομηνίες πτήσεων και τους ζητούμενους επιβάτες ανά ηλικία.  επιβατών ώστε να αναζητήσουμε την διαθεσιμότητα θέσεων.
Πάντα να θυμάστε ότι η αναζήτησή μας ανατρέχει σε διαθέσιμες θέσεις.

Δεν βλέπω διαθέσιμες πτήσεις στον προορισμό που ζήτησα
.
Αρχικώς βεβαιωθείτε ότι οι πόλεις ή τα αεροδρόμια πρέπει να γραφθούν στα αγγλικά.
Αν εξακολουθείτε και δεν βλέπετε διαθέσιμες πτήσεις, επιλέξτε άλλο αεροδρόμιο στην ίδια πόλη.

Τι σημαίνει το +/- 3 ημέρες.
Αν δεν σας περιορίζουν οι ημερομηνίες ταξιδίου σας, τσεκάρετε το +/- 3 ημέρες.
Έτσι θα δείτε τόσο τις τιμές για τις επιθυμητές ημερομηνίες όσο και τυχόν φθηνότερες τιμές σε πτήσης που αναχωρούν ή επιστρέφουν σε +/- 3 ημέρες , στον ίδιοι προορισμό.

Πως παρουσιάζονται οι πτήσεις
Οι πτήσεις παρουσιάζονται ξεκινώντας από τις πιο οικονομικές. Μπορείτε όμως να     χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που παρουσιάζονται στην αριστερή πλευρά της οθόνης, ώστε να δείτε τα αποτελέσματα μόνο για την αεροπορική εταιρεία, τις ώρες αναχώρησης ή επιστροφής ή την μέγιστη τιμή που σας ενδιαφέρει.

Στις εξερχόμενες ή εισερχόμενες πτήσεις βλέπω πάνω από μία επιλογές. Τι σημαίνει
;
Σημαίνει ότι με το ίδιο αναφερόμενο κόστος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από αυτές τις επιλογές

Έχω κάρτα μιλίων αεροπορικής εταιρείας. Μπορώ να εισάγω τον αριθμό μέσω του mytravelcafe;
Υπάρχει αντίστοιχο πεδίο εισαγωγής της κάρτα μιλίων πριν την ολοκλήρωση της κράτησης / έκδοσης του εισιτηρίου

Μπορώ να κάνω κράτηση και έκδοση αεροπορικού εισιτηρίου για αύριο;

Το mytravelcafe δύναται να κάνει κρατήσεις θέσεων για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά από 48 ώρες.

Πως πληρώνω για τα αεροπορικά εισιτήρια που αγοράζω;
Για την κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου μέσω της ιστοσελίδας, είναι δυνατή η πληρωμή είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω κατάθεσης αναφερόμενους λογαριασμούς Alpha Bank,  Eurobank ή Millenium, είτε με πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας, μετρητοίς ή με πιστωτική κάρτα.
Οι δυνατοί τρόποι πληρωμής αναγράφονται στην ιστοσελίδα κατά τη διάρκεια της κράτησης του αεροπορικού εισιτηρίου.
Για την κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου low cost εταιρείας η πληρωμή είναι δυνατή αποκλειστικά μέσω πιστωτικής κάρτας

Πως παραλαμβάνω τα αεροπορικά εισιτήρια που αγόρασα;
Τα εισιτήρια και οι επιβεβαιώσεις σας αποστελλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομίου ως ηλεκτρονικά εισιτήρια (e-tickets).



Ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Τι πρέπει να κάνω για να επιλέξω το δρομολόγιο που επιθυμώ
;
Πρέπει αρχικά να επιλέξετε τον τύπο της μετάβασης, αν δηλαδή θέλετε απλή μετάβαση ή μετ’ επιστροφής.  Στη συνέχεια επιλέγετε τα λιμάνια αναχώρησης και άφιξης, τον αριθμό επιβατών και οχημάτων.  Πολύ σημαντικό είναι να υπολογίσετε σ’ αυτό το κομμάτι της κράτησης τα βρέφη και τα παιδιά αν υπάρχουν.

Πώς επιλέγω τη θέση που επιθυμώ;
Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε ότι η διαθεσιμότητα που βλέπετε στο εκάστοτε δρομολόγιο αφορά διαθεσιμότητα θέσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής (ανεξάρτητα δηλαδή με το αν υπάρχουν διαθέσιμες ακριβές ή φθηνές κατηγορίες).  Αφού λοιπόν επιλέξετε το δρομολόγιο που επιθυμείτε, στη συνέχεια πρέπει να επιλέξετε και την θέση-κατηγορία τιμής που επιθυμείτε αφού συμπληρώσετε το γένος, την ηλικιακή κατηγορία επιβατών και το είδος της θέσης.  Επίσης αν αρχικά έχετε εισάγει στην αναζήτηση και όχημα πρέπει να επιλέξετε και τον τύπο του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα θα μπορέσει να δει συγκριμένη διαθεσιμότητα και κόστος της κράτησης.

Πως ολοκληρώνω την κράτησή μου;
Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην φόρμα «Στοιχεία Επικοινωνίας» και επιλέγοντας τον τρόπο που επιθυμείτε να παραλάβετε να εισιτήριά σας (από το γραφείο μας ή με courier) έχετε σχεδόν ολοκληρώσει την διαδικασία της κράτησης.  Αυτό που μένει είναι να πατήσετε την επιλογή «κράτηση τώρα» και να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς;
Με την ολοκλήρωση της κράτησης λαμβάνετε στο e- mail σας ένα μήνυμα επιβεβαίωσης κράτησης το οποίο αναφέρει αναλυτικά το δρομολόγιο που έχετε επιλέξει, τις θέσεις, το κόστος καθώς και τον αριθμό της κράτησής σας.

Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου;
Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας ή από το γραφείο μας ή να σας αποσταλούν με courier.  Στην περίπτωση που επιθυμείτε αποστολή με courier θα τα παραλάβετε την επομένη της κράτησης εργάσιμη ημέρα και θα χρεωθείτε με έξοδα αποστολής τα οποία αναφέρονται αναλυτικά κατά την διάρκεια της κράτησης.

Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης είδα ένα μήνυμα ότι το δρομολόγιο που είχα επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;
Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην κατηγορία θέσης που έχετε επιλέξει. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε επιλέξει οικονομική θέση ενώ να υπάρχει διαθεσιμότητα μόνο για θέσεις business class ή να έχετε επιλέξει 3 εισιτήρια σε μία κατηγορία ενώ να υπάρχουν μόνο 2 διαθέσιμα σε αυτή την κατηγορία.  Επίσης μπορεί να μην υπάρχει διαθεσιμότητα για αυτοκίνητο και έτσι να μην είναι δυνατή η κράτηση συνολικά.  Δυστυχώς δεν μπορείτε να δείτε από την αρχή την διαθεσιμότητα ανά κατηγορία θέσης.

Πότε χρεώνεται η πιστωτική μου κάρτα;
Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται άμεσα με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησής σας.

Υπάρχει ή δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικών ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
Όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι έντυπα και δεν υπάρχουν προς το παρόν ηλεκτρονικά εισιτήρια για καμία Ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρία.

Μπορώ να επιβιβαστώ στο πλοίο χρησιμοποιώντας μόνο τον αριθμό εισιτηρίου ή τον αριθμό κράτησης;
Για να μπορέσετε να επιβιβαστείτε στο πλοίο είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας το έντυπο εισιτήριο. Χωρίς αυτό δεν θα σας επιτραπεί  ή επιβίβαση  ακόμα και αν έχετε τον αριθμό κράτησης ή τον αριθμό εισιτηρίου.

Μπορώ να συνδυάσω δύο διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρίες στην ίδια κράτηση;
Δυστυχώς όχι.  Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διαφορετικών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Όταν λοιπόν επιθυμείτε να κάνετε κράτηση μετ’ επιστροφής καλείστε να επιλέξετε δρομολόγια της ίδιας ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο;

Για να ακυρώσετε τα εισιτήριά σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή με mail και να επιστρέψετε τα πρωτότυπα εισιτήρια στο γραφείο μας. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας.  Σε περίπτωση ακύρωσης θα ισχύσει η ακυρωτική πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Σημειώστε ότι η ακυρωτική πολιτική των ακτοπλοϊκών εταιριών διαφέρει ανά εταιρεία. Δεν επιτρέπεται  ακύρωση στην περίπτωση που η ημερομηνία ή ώρα αναχώρησης έχει παρέλθει

Υπάρχει η δυνατότητα να μου επιστραφεί όλο ή μέρος του ποσού για ένα εισιτήριο που δεν έχω χρησιμοποιήσει;
Το επιστρεφόμενο ποσό εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρίας. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το εισιτήριό σας επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε για το ακριβές ποσό που θα σας επιστραφεί.  Στην περίπτωση που το ταξίδι σας ακυρωθεί λόγω κακών καιρικών συνθηκών, σας επιστρέφεται το συνολικό αντίτιμο του εισιτηρίου από το γραφείο της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρείας στο λιμάνι.

Σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου, μπορώ να εκδώσω καινούριο ή να έχω επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλα;

Δυστυχώς σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης ή επιστροφής χρημάτων.




Ξενδοδοχεία σε όλον τον κόσμο


Πώς μπορώ να αναζητήσω το ξενοδοχείο που επιθυμώ;
Ξεκινάτε την αναζήτηση γράφοντας με λατινικούς χαρακτήρες στο πεδίο Πόλη/Αεροδρόμιο τον προορισμό της επιλογής σας.  Πληκτρολογώντας, υπάρχει περίπτωση να σας εμφανιστούν περισσότερες από μια επιλογές πόλεων. Σ’ αυτή την περίπτωση επιλέγετε τον προορισμό που επιθυμείτε.  Στη συνέχεια συμπληρώνετε την ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης στα αντίστοιχα πεδία, τον αριθμό και τύπο των δωματίων που επιθυμείτε να κάνετε κράτηση καθώς  και την κατηγορία του ξενοδοχείου που επιθυμείτε και επιλέγετε «Συνέχεια».
Θα δείτε χάρτη με λίγα προτεινόμενα ξενοδοχεία και στην συνέχεια της σελίδα ολοκληρωμένη λίστα με όλες τις προτάσεις μας.

Πως μπορώ να δώ λεπτομέρειες για τα ξενοδοχεία που μου προτείνονται;
Επιλέγοντας «λεπτομέρειες» σε κάθε ξενοδοχείο της λίστας μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και την τοποθεσία τους στον χάρτη.

Θέλω στο δωμάτιο να υπάρχει και ένα παιδικό κρεβάτι, πως μπορώ να το ζητήσω;
Στο σημείο που επιλέγετε τον τύπο του δωματίου, υπάρχει επιλογή «δίκλινο δωμάτιο με παιδί», το επιλέγετε και στην συνέχεια συμπληρώνετε την ηλικία του παιδιού.  Για οικογένειες με 2 παιδιά υπάρχει η επιλογή «οικογενειακό πλάνο (2 ενήλικες 2 παιδιά)»

Πού αναγράφεται η αξία της διαμονής για το κάθε ξενοδοχείο
;
Στο πορτοκαλί πλαίσιο αναγράφεται η τελική τιμή, η οποία αφορά την συνολική τιμή της κράτησης για όλα τα ζητούμενα δωμάτια και διανυκτερεύσεις.

Στις τιμές περιλαμβάνονται οι φόροι;
Η τελική τιμή περιλαμβάνει τους φόρους και όλες τις επιβαρύνσεις.

Βρήκα το ξενοδοχείο που θέλω, πως μπορώ να κάνω κράτηση;
Επιλέγοντας «συνέχεια» στο ξενοδοχείο που σας ενδιαφέρει σας εμφανίζονται πληροφορίες που αφορούν την ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, τον τύπο του δωματίου που έχετε επιλέξει και την τελική τιμή.  Αν συμφωνείτε με όλα αυτά μπορείτε να πατήσετε και πάλι «συνέχεια» έτσι ώστε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας και να ολοκληρωθεί η κράτηση.

Μπορώ να επιλέξω που θα βρίσκεται το δωμάτιο μου (σε ποιο όροφο κλπ);
Τα δωμάτια επιβεβαιώνονται σε “run of the house basis”.  Δηλαδή όποιο είναι διαθέσιμο κατά την στιγμή του check in. Συνεπώς δεν μπορούμε αυτόματα να σας διασφαλίσομε δωμάτιο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αν επιθυμείτε κράτηση δωματίου με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιήσουμε την ζήτησή σας.  Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι προτιμήσεις σας θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο καθώς πολλές φορές εξαρτώνται από την πληρότητα του ξενοδοχείου

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Πριν ολοκληρωθεί η κράτηση καλείστε να επιλέξετε τον τρόπο της πληρωμής.  Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ πληρωμής με πιστωτική κάρτα (Visa και  Master Card),  με χρεωστικές κάρτες (Visa electron) ή  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (ο αριθμός λογαριασμού αναγράφεται στα δεξιά της σελίδας στο κίτρινο πλαίσιο).




Πακέτα εκδρομών ή ξενοδοχείων.


Που μπορώ να δω τι πακέτα υπάρχουν στο mytravelcafe ;
Στην αρχική σελίδα στο πορτοκαλί menu bar  υπάρχουν  επιλογές όπως «Πακέτα Ελλάδας», «Πακέτα Εξωτερικού», κλπ, όπου υπάρχουν καταχωρημένα όλα τα διαθέσιμα πακέτα ανά κατηγορία.  

Ψάχνω ένα πακέτο σε συγκεκριμένο προορισμό:
Από το πορτοκαλί menu bar, οδηγώ τον κέρσορα πάνω στα πακέτα εξωτερικού. Εμφανίζονται οι Ήπειροι, οπότε διαλέγω πρώτα ήπειρο και στη συνέχεια χώρα και πόλη μέχρι να βρω τον επιθυμητό προορισμό. Το αντίστοιχο ισχύει και για προορισμούς εντός Ελλάδας. Βρίσκω δηλαδή πρώτα την πόλη και μετά αναζητώ το πακέτο της αρεσκείας μου.

Τι ακριβώς βλέπω στα πακέτα «προσφοράς»;

Στα πακέτα προσφοράς εμφανίζονται πακέτα τα οποία κατά την κρίση και τα δεδομένα της αγοράς,  αποτελούν μια πολύ καλή προσφορά «τιμής» σε σχέση με τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Τι ακριβώς βλέπω στις «οικονομικές προτάσεις»
Στην κατηγορία «οικονομικές προτάσεις» αναζητούμε μέσα από όλα τα καταχωρημένα πακέτα, αυτά με τις μικρότερες τιμές.
 
Οι τιμές που αναγράφονται είναι ανά άτομο
;
Πάντα οι τιμές που αναγράφονται στα πακέτα είναι τιμές ανά άτομο. Πρόσθετες παροχές ενδεχομένως να περιλαμβάνουν επιπλέον χρεώσεις.

Θέλω να βρω τα πακέτα που αναχωρούν συγκριμένες ημερομηνίες.
Χρησιμοποιήστε την σύνθετη αναζήτηση στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης

Έχω συγκεκριμένο προϋπολογισμό για το ταξίδι μου και θέλω να βρω όλα τα ταξίδια που δεν ξεπερνούν τον προϋπολογισμό μου.
Χρησιμοποιήστε την σύνθετη αναζήτηση στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης

Πληρώνω τέλη κράτησης;
Όχι, δεν χρεώνεστε με τέλος κράτησης για την κράτηση πακέτων.

Οι φόροι συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των πακέτων;
Οι φόροι αεροδρομίου δεν συμπεριλαμβάνονται στην αναγραφόμενη τιμή, εκτός και αν  αναφέρεται με ειδική σημείωση. Γενικά αναφέρουμε το ενδεικτικό κόστος των φόρων ώστε να γνωρίζετε το ύψος του αλλά το τελικό ποσό υπολογίζεται κατά την έκδοση των αεροπορικών εισιτηρίων.

Πως μπορώ να προχωρήσω σε κράτηση;
Μπορείτε  να κάνετε κράτηση μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Στείλτε μας συμπληρωμένη τη φόρμα ενδιαφέροντος  που θα βρείτε αν πατήσετε στην «φόρμα ενδιαφέροντος» ή στο «με ενδιαφέρει» ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ.: 211 100 1700. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Πρέπει να αναφέρω ονόματα για να γίνει μία κράτηση;
Για να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε κράτηση, θα χρειαστούμε τα ονόματα των επιβατών όπως αυτά αναγράφονται με Λατινικούς χαρακτήρες στα διαβατήριά τους. Είναι απαραίτητο και πολύ σημαντικό να ελέγξετε τα ονόματα ώστε να μη δημιουργηθούν προβλήματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Διαβάστε επίσης λεπτομέρειες στους όρους συμμετοχής στα πακέτα.

Πώς μπορώ να γνωρίζω αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο πακέτο που με ενδιαφέρει;
Γενικά σταματάμε την δημοσίευση πακέτων στα οποία δεν υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων.  Η τελική όμως επιβεβαίωση διαθεσιμότητας γίνεται  αφού λάβουμε τη φόρμα ενδιαφέροντος σας ή το τηλεφώνημά σας με την σχετική ζήτηση. Οι  συνεργάτες μας θα ελέγξουν τη διαθεσιμότητα και θα σας απαντήσουν  με e-mail ή τηλεφωνικώς ανάλογα με τον επιθυμητό τρόπο επικοινωνίας που θα μας γνωστοποιήσετε.

Χρειάζεται να καταβάλω προκαταβολή για να είναι επιβεβαιωμένες οι θέσεις μου;
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης πρέπει να συνοδεύεται από προκαταβολή ίση με το 30% των συνολικών δαπανών συμμετοχής. Παρακαλούμε διαβάστε επίσης τους όρους συμμετοχής σε πακέτα.

Πώς μπορώ να πληρώσω για το πακέτο που θέλω να αγοράσω;
Είναι δυνατή η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω κατάθεσης στους λογαριασμούς Alpha Bank, Piraeus Bank, Εθνικής Τραπέζης και Τραπέζης Κύπρου  ή με πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας, μετρητοίς ή με πιστωτική κάρτα.

Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;
Επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@mytravelcafe.gr ή καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ: 211 100 1700. Επίσης διαβάστε σχετικά στο «Ακυρώσεις»

Για τα παιδιά ισχύουν διαφορετικές τιμές;

Για κάποια πακέτα υπάρχουν συγκεκριμένες τιμές για παιδιά οι οποίες αναφέρονται στις λεπτομέρειες του κάθε πακέτου ξεχωριστά. 
Σε όλα τα άλλα πακέτα, υπάρχουν διαφορετικές τιμές για παιδιά τα οποία χρησιμοποιούν το ίδιο δωμάτιο με δύο ενήλικες. Για να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ειδική τιμή τα παιδιά θα πρέπει να είναι  από 2 ετών έως 12 ετών (να μην έχουν κλείσει το 12ο  έτος ηλικίας τους). Θα πρέπει επίσης η ηλικία των παιδιών καθώς επίσης και η ακριβής ημερομηνία γεννήσεως τους, να αναφερθεί από την αρχή της κράτηση  ώστε να έχουμε όλα τα στοιχεία και να σας ενημερώσουμε σχετικά.

Πώς λαμβάνω επιβεβαίωση για την κράτησή μου;
Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα λάβετε από το mytravelcafe  e-mail επιβεβαίωσης, το οποίο θα περιλαμβάνει, τα αναλυτικά στοιχεία της κράτησής σας, την τελική τιμή, την ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής,  την περιγραφή του επιλεγμένου πακέτου και τους όρους ακύρωσης.
Σε περίπτωση που προβλέπεται να παραλάβετε ταξιδιωτική τσάντα και πληροφοριακά έντυπα, η αποστολή τους θα γίνει με courier στο χώρο σας ή επίσης μπορείτε να έρθετε οι ίδιοι να τα παραλάβετε από τα γραφεία μας. Έχετε επίσης την επιλογή να παραλάβετε την τσάντα και το ενημερωτικό υλικό κατά την ημέρα της αναχώρησης στο σημείο συνάντησης που θα έχει οριστεί. Το τελικό πρόγραμμα του ταξιδιού σας θα είναι έτοιμο και ενημερωμένο, περίπου 5 μέρες πριν την ημέρα αναχώρησής σας.





Toolbox